Μάθημα : Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Καραγιάννη Δέσποινα)
Κωδικός : BMA405
BA_125 - Δέσποινα Καραγιάννη
Περιγραφή Μαθήματος
Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.
Ημερολόγιο
Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός
Ανακοινώσεις
Όλες...-
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024 - 11:38 π.μ.
-
Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2024 - 3:55 μ.μ.
-
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2024 - 9:57 π.μ.