Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Καραγιάννη Δέσποινα)

Κωδικός : BMA405

Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.

Ενότητες

- Δεν υπάρχουν ενότητες -

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...