Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Καραγιάννη Δέσποινα) (BA_125)
Δέσποινα Καραγιάννη
Περιγραφή
Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.
Λιγότερα
Λιγότερα
Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.
Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.