Μάθημα : Σχεδιασμός και Εφαρμογή Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων για το Νηπιαγωγείο Ι
Κωδικός : PN1587
ESC_211 - Τζαβάρα Αγγελική, Βελλοπούλου Αγγελική (Υπευθ. Εργαστηρίων: Φωτοπούλου Βασιλική, Τζαβάρα Αγγελική, Βελλοπούλου Αγγελική)
-
Θεματικές Ενότητες
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
- Αναγνωρίζει διαφορετικά είδη α. πλαισίωσης, β. συστημάτων έκφρασης και συμβολισμού, και γ. παιχνιδιού, καθώς και τη χρησιμότητά τους.
- Διακρίνει ρουτίνες και κανόνες που εφαρμόζονται σε επίπεδο τάξης, γωνιάς, σε περιστάσεις μετάβασης κτλ. και αποδέχεται την αξία τους ως μαθησιακό πλαίσιο.
- Επιλέγει και ενσωματώνει στα εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιάζει διαφορετικά είδη α. πλαισίωσης, β. συστημάτων έκφρασης και συμβολισμού, και γ. παιχνιδιού, διαμορφώνοντας ενδιαφέρουσες και αναπτυξιακά κατάλληλες για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας δραστηριότητες.
- Δημιουργεί και εντάσσει στα προγράμματα που σχεδιάζει ρουτίνες και κανόνες, ανάλογα με τα θέματα που προσεγγίζονται και με στόχο την δημιουργία μαθησιακών ευκαιριών για τα παιδιά.
- Σχεδιάζει την αλληλεπίδραση ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές προκειμένου να ενθαρρύνεται η έκφραση ιδεών, γνώσεων και εμπειριών των παιδιών για τα θέματα που προσεγγίζονται.
- Οργανώνει τη διδασκαλία που σχεδιάζει να υλοποιήσει στις διαφορετικές μαθησιακές προτιμήσεις και δεξιότητες των παιδιών της τάξης, εφαρμόζοντας στρατηγικές διαφοροποιημένης προσέγγισης στη μάθηση και διδασκαλία, συμπερίληψης και ενσωμάτωσης όλων των παιδιών στην ομάδα της τάξης.
- Εφαρμόζει τις δραστηριότητες και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που σχεδιάζει και αξιολογεί τη λειτουργικότητά τους (με κριτήρια που αφορούν την καταλληλότητα της πλαισίωσης, των συστημάτων έκφρασης και συμβολισμού, των παιχνιδιών, των ρουτινών και κανόνων, των στρατηγικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας που αξιοποιήθηκαν).