Μάθημα : Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ
Κωδικός : PN1477
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Παρουσίαση Μαθήματος
-
2. Προγραμματισμός και Γλώσσες Προγραμματισμού
-
3. Γλώσσες Προγραμματισμού τύπου LOGO ? Παρουσίαση της παιδαγωγικής προβληματικής και των περιβαλλόντων Logo και Scratch
-
4. Οριοθέτηση του Πεδίου της Διδακτική της Πληροφορικής
-
5. Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Διδακτική της Πληροφορικής
-
6. Δημιουργία και Εφαρμογή Σεναρίου με ΤΠΕ για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής
-
7. Βασικές Διδακτικές Στρατηγικές
-
8. Ιδέες, Νοητικά Μοντέλα και Αναπαραστάσεις
-
9. Διδακτικός Μετασχηματισμός ? Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου & Κοινωνικές Πρακτικές Αναφοράς - Διδακτικό Συμβόλαιο
-
10. Έννοιες, Γνωστική Σύγκρουση και Εννοιολογική Αλλαγή
-
11. Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού στη προσχολική και την Πρώτη Σχολική Ηλικία
-
12. Παρουσίαση του περιβάλλοντος Scratch
-
13. Εκπαιδευτική Ρομποτική ? Τα προγραμματιζόμενο παιχνίδια Bee-Bot & ProBot
-
Εργαστήριο 1ο : Scratch (Μέρος 1ο)
-
Εργαστήριο 2ο: Scratch (Μέρος 2ο)
-
Εργαστήριο 3ο: Scratch (Μέρος 3ο)
-
Εργαστήριο 4ο: Scratch (Μέρος 4ο)
-
Εργαστήριο 5ο: Scratch (Μέρος 5ο)
-
Εργαστήριο 6ο: Scratch (Μέρος 6ο)
-
Εργαστήριο 7ο: Scratch (Μέρος 7ο)
-
Εργαστήριο 8ο: Scratch (Μέρος 8ο)
-
Εργαστήριο 9ο: Scratch (Μέρος 9ο_Α)
-
Εργαστήριο 9ο: Scratch (Μέρος 9ο_Β)
-
Εργαστήριο 10ο: Scratch (Μέρος 10ο)
-
1. Παρουσίαση Μαθήματος
8. Ιδέες, Νοητικά Μοντέλα και Αναπαραστάσεις
Σκοπός Παρουσίασης:
- Η συνοπτική παρουσίαση
- των ιδεών, των νοητικών μοντέλων, των αντιλήψεων και των αναπαρτάσεων των μαθητών
- η συσχέτιση τους με τα εννοιολογικά μοντέλα και τις επιστημονικές και σχολικές γνώσεις
- Η έμφαση δίνεται
- στο ΠΩΣ οι μαθητές αναπαριστούν τους υπολογιστές, την πληροφορική και βασικές έννοιες πληροφορικής
Διαφάνειες Ενότητας
Έγγραφα
Θεωρία 8ο