Μάθημα : Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος - Reception of Ancient Greek Drama
Κωδικός : LIT1919
LIT1919 - Ευφημία Καρακάντζα
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα - Unit 1 : Εισαγωγή στην Θεωρία της Πρόσληψης - Introduction to Reception Theory
-
Ενότητα - Unit 2 : Εισαγωγή στην Θεωρία της Πρόσληψης - Introduction to the Reception Theory
-
Ενοτητα - Unit 3 : Πρόσληψη στην αρχαιότητα: Ο Αίαντας του Σοφοκλή και της Επικής Παράδοσης - Reception in Antiquity: Sophocles' Ajax and the Epic Tradition
-
Ενότητα - Unit 4 : Πρόσληψη σε αντίστροφη πορεία: «Παρερμηνεύοντας» την Hλέκτρα του Σοφοκλή - On Misunderstanding Sophocles' Electra (Peter Stein's production 2007)
-
Ενότητα - Unit 5 : «Οιδίποδες» - «Oedipuses»
-
Ενότητα - Unit 6 : «Αντιγόνες» - «Antigones»
-
Ενότητα - Unit 7 : «Μήδειες» - «Medeas»
-
Ενότητα - Unit 8 : Ο Αριστοφάνης για εφήβους: Όρνιθες του Αριστοφάνη της Τζ. Κακουδάκη - Aristophanes for Teens: Aristophanes' Birds by G. Kakoudaki
-
Ενότητα - Unit 1 : Εισαγωγή στην Θεωρία της Πρόσληψης - Introduction to Reception Theory
Ενότητα - Unit 8 : Ο Αριστοφάνης για εφήβους: Όρνιθες του Αριστοφάνη της Τζ. Κακουδάκη - Aristophanes for Teens: Aristophanes' Birds by G. Kakoudaki
Βιωματικό και θεωρητικό εργαστήριο από την Τζωρτζίνα Κακουδάκη (σκηνοθέτη - θεατρολόγο).
Experiential and theoretical workshop by Georgina Kakoudaki (director - theatrologist).
1. Τι είναι για εσάς η ''ουτοπία'';
2. ''Ουτοπία- δυστοπία'', ποιες οι συγκλίσεις και ποιες οι διαφορές;
(Μπορειτε να αναφέρετε και άλλα έργα τέχνης με τέτοια θέματα και να τα συγκρίνετε.)
3. Ομοιότητες και διαφορές των θεσμών και των πολιτών της πόλης των Ορνίθων και των σύγχρονών τους Αθηναίων.
4. Παραλληλισμοί των συμβόλων: ποιοι σήμερα θα ζητούσαν την εύνοια της πολιτείας και γιατί;
(Θα είχε ενδιαφέρον η ερώτηση να σχετίζεται με τα πολιτισμικά και κοινωνικά στοιχεία των Ορνίθων, η κατ' αρχην έρευνα δηλαδή γιατί μπαίνουν αυτές οι κατηγορίες πολιτών στη Νέα πολιτεία ζητώντας προστασία;)
5. Γιατί ο Αριστοφάνης σήμερα;