Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Πρόσληψη του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος - Reception of Ancient Greek Drama

Κωδικός : LIT1919

LIT1919  -  Ευφημία Καρακάντζα

Ενότητες - Ενότητα - Unit 7 : «Μήδειες» - «Medeas»

Ενότητα - Unit 7 : «Μήδειες» - «Medeas»

Η Μήδεια του Ευριπίδη και η πρόσληψή της στο θέατρο και τον κινηματογράφο τον 20ο αι. 

Euripides' Medea and its reception in 20th - century cinema.

 

 7. Η Μήδεια στον Κινηματογράφο: συγκλίσεις και αποκλίσεις της Μήδειας του Lars von Trier από την Μήδεια του Ευριπίδη και την Μήδεια του P.P. Pasolini. 

Έρευνα και παρουσίαση από τον φοιτητή του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών Ανδρέα Φιλιππόπουλο.

 

Ασκήσεις
7. Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης

 

1. Τι συμβολίζει για εσάς η Μήδεια και ποιος πιστεύετε είναι ο λόγος της παιδοκτονίας; Πώς διαχειρίζονται οι τρεις δημιουργοί (Ευριπίδης, Τρίερ, Παζολίνι) το κοινό μοτίβο της δολοφονίας των παιδιών; 

 

2. Στην τελευταία σκηνή της Μήδειας του Lars von Trierτο μεγαλύτερο παιδί βοηθάει στον απαγχονισμό του μικρότερου. Γιατί πιστεύετε συμβαίνει αυτό; 

 

3. Ο Τρίερ επηρεάζεται έντονα από τον καθολικισμό. Μπορείτε να εντοπίσετε κοινά σημεία ανάμεσα στην Μήδεια και το Θείο Δράμα; 

 

4. Ποια η χρησιμότητα της ανθρωποθυσίας στη Μήδεια του Παζολίνι; 

 

5. Πώς διαχειρίζονται οι δύο σύγχρονοι δημιουργοί (Τρίερ - Παζολίνι) το χρόνο;