Μάθημα : Κατάκτηση Γλώσσας
Κωδικός : LIT1856
-
Θεματικές Ενότητες
-
Γνωστική/Ψυχολογική Θεώρηση της Γλωσσικής Ανάπτυξης-Μεθοδολογία έρευνας
-
Βασικές Έννοιες και Στόχοι Μαθήματος
-
Κατάκτηση Φωνολογίας
-
Κατάκτηση Λεξικού
-
Κατάκτηση λεξιλογίου-Ρήματα
-
Κατάκτηση Μορφολογίας
-
Κατάκτηση Σύνταξης 1: εισαγωγή
-
Κατάκτηση Σύνταξης 2: Προτάσεις κενού υποκειμένου
-
Κατάκτηση Σύνταξης 3: Μετακίνηση Ονοματικής Φράσης
-
Γλώσσα και Λοιπές Νοητικές Ικανότητες
-
Η γλώσσα στον Αυτισμό
-
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
-
Γνωστική/Ψυχολογική Θεώρηση της Γλωσσικής Ανάπτυξης-Μεθοδολογία έρευνας
Κατάκτηση Σύνταξης 1: εισαγωγή
Η έβδομη διάλεξη έχει ως στόχο την επαφή των φοιτητών με την κατάκτηση του συντακτικού τομέα στον παιδικό λόγο. Αρχικά θα γίνει μία εισαγωγή σε βασικούς συντακτικούς όρους και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν τα στάδια μορφοσυντακτικής ανάπτυξης. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην υπόθεση ωρίμανσης της γλωσσικής ικανότητας η οποία προσπαθεί να εξηγήσει πώς επιτυγχάνεται η μετάβαση από το κατώτερο στάδιο γλωσσικής ανάπτυξης στο ανώτερο. Τέλος, θα συζητηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της παραπάνω υπόθεσης παρουσιάζοντας παραδείγματα διαγλωσσικών ερευνών.
Η έβδομη διάλεξη έχει ως στόχο την επαφή των φοιτητών με την κατάκτηση του συντακτικού τομέα στον παιδικό λόγο. Αρχικά θα γίνει μία εισαγωγή σε βασικούς συντακτικούς όρους και στη συνέχεια θα παρουσιαστούν τα στάδια μορφοσυντακτικής ανάπτυξης. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην υπόθεση ωρίμανσης της γλωσσικής ικανότητας η οποία προσπαθεί να εξηγήσει πώς επιτυγχάνεται η μετάβαση από το κατώτερο στάδιο γλωσσικής ανάπτυξης στο ανώτερο. Τέλος, θα συζητηθούν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της παραπάνω υπόθεσης παρουσιάζοντας παραδείγματα διαγλωσσικών ερευνών.