Μάθημα : Κατάκτηση Γλώσσας
Κωδικός : LIT1856
-
Θεματικές Ενότητες
-
Γνωστική/Ψυχολογική Θεώρηση της Γλωσσικής Ανάπτυξης-Μεθοδολογία έρευνας
-
Βασικές Έννοιες και Στόχοι Μαθήματος
-
Κατάκτηση Φωνολογίας
-
Κατάκτηση Λεξικού
-
Κατάκτηση λεξιλογίου-Ρήματα
-
Κατάκτηση Μορφολογίας
-
Κατάκτηση Σύνταξης 1: εισαγωγή
-
Κατάκτηση Σύνταξης 2: Προτάσεις κενού υποκειμένου
-
Κατάκτηση Σύνταξης 3: Μετακίνηση Ονοματικής Φράσης
-
Γλώσσα και Λοιπές Νοητικές Ικανότητες
-
Η γλώσσα στον Αυτισμό
-
ΑΣΚΗΣΕΙΣ
-
Γνωστική/Ψυχολογική Θεώρηση της Γλωσσικής Ανάπτυξης-Μεθοδολογία έρευνας
Κατάκτηση λεξιλογίου-Ρήματα
Η πέμπτη διάλεξη έχει ως στόχο την επαφή των φοιτητών με την κατάκτηση του λεξιλογίου και συγκεκριμένα των ρημάτων στον παιδικό λόγο . Ειδικότερα, θα γίνει αναφορά στις δυσκολίες που εμφανίζει η κατάκτηση των ρημάτων. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση πειραμάτων που καταδεικνύουν την αντιστοιχία που υπάρχει ανάμεσα στη σύνταξη και στη σημασία των ρημάτων. Τέλος, θα συζητηθεί η κατάκτηση τωνσημασιολογικών και των συντακτικών ρόλων.
Η πέμπτη διάλεξη έχει ως στόχο την επαφή των φοιτητών με την κατάκτηση του λεξιλογίου και συγκεκριμένα των ρημάτων στον παιδικό λόγο . Ειδικότερα, θα γίνει αναφορά στις δυσκολίες που εμφανίζει η κατάκτηση των ρημάτων. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση πειραμάτων που καταδεικνύουν την αντιστοιχία που υπάρχει ανάμεσα στη σύνταξη και στη σημασία των ρημάτων. Τέλος, θα συζητηθεί η κατάκτηση τωνσημασιολογικών και των συντακτικών ρόλων.
Η πέμπτη διάλεξη έχει ως στόχο την επαφή των φοιτητών με την κατάκτηση του λεξιλογίου και συγκεκριμένα των ρημάτων στον παιδικό λόγο . Ειδικότερα, θα γίνει αναφορά στις δυσκολίες που εμφανίζει η κατάκτηση των ρημάτων. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση πειραμάτων που καταδεικνύουν την αντιστοιχία που υπάρχει ανάμεσα στη σύνταξη και στη σημασία των ρημάτων. Τέλος, θα συζητηθεί η κατάκτηση τωνσημασιολογικών και των συντακτικών ρόλων.