Μάρκετινγκ Τροφίμων (ΜΒΑ) (GFBM_1.2 C)
Ενότητες
9η Ενότητα - Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Η παρουσίαση της 9ης Ενότητας του μαθήματος "Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.
Περιεχόμενα
? Επικοινωνιακή Στρατηγική
? Στάδια Ανάπτυξης Αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής
? Επικοινωνιακό Μίγμα
? Λειτουργία Επικοινωνίας
? Σχεδιασμός Επικοινωνιακού Πλάνου