Tεχνολογίες Υλοποίησης Αλγορίθμων
  • βιβλιοθήκες, περιβάλλοντα, εργαλεία
  • δοκιμή και έλεγχος ορθότητας προγραμμάτων
  • πειραματική αξιολόγηση αλγορίθμων
  • κλάσεις & σχεδιασμός βασισμένος σε αντικείμενα (Classes & Object-Based Design)
  • κληρονομικότητα & αντικειμενοστρεφής σχεδιασμός (Inheritance & Object-Oriented Design)
  • εικονικές συναρτήσεις (Virtual Functions)
  • φίλες συναρτήσεις και κλάσεις (Friends)
  • γενικευμένος σχεδιασμός χρησιμοποιώντας αρχέτυπα (Generic Design using Templates)
Ενότητα 2
C++ Μέρος Γ