Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Βιβλιογραφικές αναφορές ενότητας:
Αθανασόπουλος, Β. Το ποιητικό τοπίο του ελληνικού 19ου και 20ού αιώνα. Τόμος Γ΄. Αθήνα: Καστανιώτης, 2007.
Βελουδής, Γ. Γραμματολογία: Θεωρία Λογοτεχνίας. Αθήνα: Πατάκης, 2002.
Δημητρακόπουλος, Φ.Α. Ο Νεοελληνισμός στη Λογοτεχνία. 19ος-20ός αι.: Με θεωρητικά κεφάλαια και αντιπροσωπευτικά κείμενα. Αθήνα: Επικαιρότητα, 1990.
Ήγκλετον, Τ. Εισαγωγή στη Θεωρία της Λογοτεχνίας. Μτφρ. Μ. Μαυρωνάς. Αθήνα: Οδυσσέας, 22008.
Μαστροδημήτρης, Π. Δ. Από τη Λογοτεχνία στη Φιλολογία: Θέματα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και της σπουδής της. Αθήνα: Δόμος, 2010.
Μαστροδημήτρης, Π. Δ. Εισαγωγή στη Νεοελληνική Φιλολογία. Αθήνα: Δόμος, 2005.
Πολίτης, Λ. Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ., 172009.
Vitti, M. Για μια ιστορία της ελληνικής λογοτεχνίας του εικοστού αιώνα: Προτάσεις ανασυγκρότησης, θέματα και ρεύματα. Ηράκλειο: Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, 2012.
10. Vitti, M. Η γενιά του ?30: Ιδεολογία και μορφή. Αθήνα: Ερμής, 2000.
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια
Να αναζητήσετε πεζά/ποιητικά κείμενα που είναι επηρεασμένα από τον Παρνασσισμό ή το Ρομαντισμό και να τα συγκρίνετε μεταξύ τους.
Αφού εντοπίσετε πεζά/ποιητικά κείμενα, των οποίων οι δημιουργοί έχουν επηρεαστεί από το Ρεαλισμό ή το Συμβολισμό, να τα συγκρίνετε μεταξύ τους.
Ποια περίοδος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας επηρέασε, κατά τη γνώμη σας, καταλυτικότερα την εξέλιξη της σύγχρονής μας ποιητικής παραγωγής; Αφού αναζητήσετε σχετικά θεωρητικά κείμενα/μελέτες, να επιχειρηματολογήσετε με βάση ιστορικά/αισθητικά κριτήρια/στοιχεία.
Από τον Κ.Π.Καβάφη στο Γ.Σεφέρη: Πώς κατανοείτε μια τέτοια μετάβαση, ιστορικά και αισθητικά, καθώς και τη δυναμική των δημιουργών που την πλαισίωσαν;
Επιβεβαίωση επανεκκίνησης επόμενης προσπάθειας
Με την επιλογή αυτή η επόμενη προσπάθεια στη Γραμμή Μάθησης δεν θα χρησιμοποιήσει τα αποθηκευμένα δεδομένα για συνέχεια από το σημείο που την αφήσατε την τελευταία φορά.
Ακυρώστε την επιλογή σας αν δεν επιθυμείτε να ξεκινήσετε από την αρχή την επόμενη προσπάθεια