Καινοτόμος Επιχειρηματικότητα
Ενότητες
11. Ανάλυση εξωτερικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και διαμόρφωση στρατηγικής marketing και επικοινωνίας
Διαμόρφωση Στρατηγικής Marketing και Επικοινωνίας
Ανάδειξη της εργαλειακής διάστασης του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποτελεί μια εξαιρετικά αποτελεσματική πρακτική που μπορεί κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση και οργανισμός να εφαρμόσει προκειμένου να επιτύχει τους σχετιζόμενους με την αγορά στόχους. Επιδιώκεται αφενός η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις θεμελιώδεις έννοιες του μάρκετινγκ και αφετέρου η κατανόηση του τρόπου, με τον οποίο η βασική εργαλειοθήκη του μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
Εκπαιδευτικό Υλικό | ||
11_Διαμόρφωση Στρατηγικής Marketing και Επικοινωνίας.pdf |