Βιομηχανικό Μάρκετινγκ
Ενότητες
4η Ενότητα - Μέθοδοι Επικοινωνίας και Προβολής για Βιομηχανικές Αγορές
Η παρουσίαση της 4ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.
Περιεχόμενα
? Το Μίγμα της Επικοινωνίας/ Προβολής στο Χώρο των Βιομηχανικών Αγορών
? Επικοινωνιακά Μέσα με Υψηλή Επίδραση και Υψηλό Κόστος
? Επικοινωνιακά Μέσα με Χαμηλή Επίδραση και Χαμηλό Κόστος