4η Ενότητα - Μέθοδοι Επικοινωνίας και Προβολής για Βιομηχανικές Αγορές

Η παρουσίαση της 4ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

 

? Το Μίγμα της Επικοινωνίας/ Προβολής στο Χώρο των Βιομηχανικών Αγορών
? Επικοινωνιακά Μέσα με Υψηλή Επίδραση και Υψηλό Κόστος
? Επικοινωνιακά Μέσα με Χαμηλή Επίδραση και Χαμηλό Κόστος
 
 
4η Διάλεξη - Μέθοδοι Επικοινωνίας και Προβολής για Βιομηχανικές Αγορές