Προϋπολογισμός διαφήμισης

Στην ενότητα αυτή θα αναλυθεί οι μέθοδοι καθορισμού του επικοινωνιακού προϋπολογισμού και τα στοιχεία που θα πρέπει να ληφθούν υπ? όψη για τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό

?Μέθοδοι Καθορισμού του Επικοινωνιακού Προϋπολογισμού
?Θεωρητικοί Μέθοδοι
?Ιστορικοί Μέθοδοι
?Σύγχρονοι Μέθοδοι
?Καθορισμός προϋπολογισμού επικοινωνίας βάσει της κρίσεως των στελεχών
?Καθορισμός προϋπολογισμού επικοινωνίας βάσει της μεθόδου των στόχων
?Στάδια σκέψης και προβληματισμού για τον καθορισμό του προϋπολογισμού