Επιλογή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και έλεγχος Αποτελεσματικότητας

Σκοπός της ενότητας είναι να μπορέσει ο αναγνώστης να κατανοήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις για την επιλογή των κατάλληλων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.) και τον τρόπο που αξιολογείται η αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής εκστρατείας

?Αποφάσεις
?Η μάκρο-θεώρηση για την επιλογή των Μ.Μ.Ε.
?Η μίκρο-θεώρηση για την επιλογή των Μ.Μ.Ε.
?Ενημέρωση για το προϊόν
?Στάση του καταναλωτή απέναντι στο επώνυμο προϊόν
?Παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή των Μ.Μ.Ε.
?Η Online Διαφήμιση
?Τρόποι αξιοποίησης της διαφημιστικής δύναμης του Διαδικτύου
?Μέθοδοι μέτρησης της  Αποτελεσματικότητας
?Μέθοδοι Προκαταρκτικού Ελέγχου της Διαφήμισης
?Μέθοδοι «εκ των υστέρων» Μέτρησης της Αποτελεσματικότητας
?Συμπληρωματικοί μέθοδοι «εκ των υστέρων» μέτρησης