6η Ενότητα - Πολιτική Τιμών στο Λιανικό Εμπόριο

Η παρουσίαση της 6ης Ενότητας του μαθήματος "Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

  • Στρατηγική Σταθερών Τιμών
  • Στρατηγική Μεταβλητών Τιμών
  • Μέθοδοι Τιμολογιακής Πολιτικής στο Λιανικό Εμπόριο (εκπτωτικές συσκευασίες, κουπόνια, ηγέτιδα γραμμή προϊόντος, συνδυασμένη προσφορά, τιμολόγηση πολλαπλών μονάδων, τιμολόγηση ομάδας προϊόντος)