The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤ...
Έγγραφα
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
(4604)
Έγγραφα
Επάνω
Αρχικός κατάλογος
»
Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό -Μελέτες περίπτωσης
Τύπος
Aρχείο
Μέγεθος
Ημερομηνία
A 5 STEP GUIDE for employers, workers and their representatives on conducting workplace risk assessments
239.59 KB
28/2/21
case study service quality ON FRONTOFFICES OF HOSPITALITY INDUSTRY
227.75 KB
11/4/22
Developing strategies to strengthen the resilience of hotels to disasters
1.64 MB
28/2/21
Exploring disaster resilience within the hotel sector
287.51 KB
7/3/21
RhodesProtect2019_program
2.05 MB
21/5/21
Service risk perceptions and risk management strategies inbusiness-to-business tourism partnerships
444.48 KB
28/2/21
TOURISM RISK MANAGEMENT FOR THE ASIA PACIFIC REGION
959.61 KB
28/2/21
Tourism Risk, Crisis and Recovery Management Guide
1.13 MB
4/4/22
Δημιουργικός ηγέτης και διαχείριση κρίσεων: η περίπτωση της διαχείρισης των δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα από την τοπική ηγεσία
5.52 MB
21/5/21
Η πανδημία του COVID-19 και ο ελληνικός τουρισμός
2.27 MB
7/3/21
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Έγγραφα
Εργασίες
Ημερολόγιο
Μηνύματα
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility