Διάλεξη 3ης Εβδομάδας και στόχος

Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2023 - 11:26 μ.μ.
- από τον χρήστη Θραμπουλίδης Κλεάνθης

Ξεκινήσαμε με μια σύντομη αναφορά στον στόχο της 2ης εβδομάδας και συζητήσαμε το πόσο εφικτός ήταν (I2P_KTCommentsOnCourse.pdf ).

Περάσαμε στο κύριο θέμα της εβδομάδας που είναι η Διαδικασία Ανάπτυξης Προγράμματος.

Παρουσιάσαμε την διαδικασία χρησιμοποιώντας παραδείγματα. Πριν από αυτό όμως δώσαμε την λίστα των παραδειγμάτων, πάνω στα οποία θα δουλέψουμε και στο εργαστήριο.

Επιμείναμε στον τρόπο οργάνωσης του αποθηκευτικού χώρου που πρέπει να χρησιμοποιείτε για τους σκοπούς του εργαστηρίου. Αυτό θα πρέπει να τηρηθεί ευλαβικά από το εργαστήριο αυτής της εβδομάδας. Κάναμε την μετατροπή της λεκτικής περιγραφής της hailstoneSequence υιοθετώντας την αυξητική ανάπτυξη. Δημιουργήσαμε έτσι 3 εκδόσεις τις οποίες αποθηκεύσαμε στο ίδιο αρχείο (HailstoneSequence.pdf). Η πρώτη υλοποιεί την λειτουργικότητα υπολογισμού ενός όρου της ακολουθίας χρησιμοποιώντας selection Statement. Η 2η προσθέτει την επανάληψη (LoopStatement). H 3η υλοποιεί την διεργασία της εμφάνισης της hailstone ακολουθίας ως επαναχρησιμοποιήσιμη συνάρτηση.

Επιστρέψαμε στο υλικό της I2P_BasicConceptsPartC.pdf που είχαμε δουλέψει την περασμένη βδομάδα (σ 11-28).

Συνεχίσαμε με την ανάπτυξη του προγράμματος finbonacci. Δώσαμε μια έκδοση του πηγαίου κώδικα (fibonacci.pdf). Είπαμε πως η λεκτική περιγραφή που μας δίνεται στο I2P_BasicConceptsPartC.pdf είναι πολύ αφαιρετική για να μετατραπεί σε πηγαίο κώδικα.

Δώσαμε την μετατροπή της λεκτικής περιγραφής της Divisors σε κώδικα (Divisors.pdf). Τονίσαμε την σημασία της αξιοποίησης της κατασκευής της συνάρτησης στην φάση αυτή. Το επόμενο βήμα είναι να δώσουμε λεκτική περιγραφή για τις 2 συναρτήσεις και να γράψουμε τον κώδικα. Απαιτητικό έργο για την φάση αυτή. Αφήστε το για αργότερα.

Προς το παρόν βάλτε ως στόχο την οργάνωση του αποθηκευτικού χώρου σας στο νέφος ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο εργαστήριο αυτής της εβδομάδας. Εκεί αποθηκεύετε τους πηγαίους κώδικες των προγραμμάτων σας (σε όποια από αυτά δουλέψετε). Το αντικείμενο του μαθήματος θέλει πολύ χρόνο. Πρέπει να τον βρείτε.

Σχόλια (0)