Αναγνώριση τίτλων σπουδών: The Lisbon Recognition Convention (PDE1537) | Ανδρέας Βασιλόπουλος |
| Διασφάλιση Ποιότητας και Κοινωνικοί Εταίροι (PDE1816) | Γεώργιος Δουργκούνας |
| Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών: ΘΕ3.5 Το ζήτημα της Πρακτικής Άσκησης (mahep practicum) | Χαρίκλεια Πίτσου |
| Εκπαιδευτική πολιτική και πολιτικές ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα (PDE1634) | Ανδρέας Βασιλόπουλος |
| Ενότητα 1.1α. Φιλοσοφικό, αξιακό, κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό πλαίσιο της ανώτατης εκπαίδευσης (PDE1491) | Δέσποινα Καρακατσάνη |
| Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης (PDE1499) | Ανδρέας Βασιλόπουλος |
| Η ειδική περίπτωση των rankings και οι συναφείς εναλλακτικές πρωτοβουλίες (PDE1648) | Ανδρέας Βασιλόπουλος |
| ΘE 3.5 (νέο MaHep) (PDE1718) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ 1.9 (νέο MaHep) Εληνικός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και ΕΧΑΕ: Συγκλίσεις και Αποκλίσεις (PDE1819) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ 2.10 (νέο MaHep) Στρατηγικός Σχεδιασμός - Πρακτική Άσκηση ( ) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ 3.11 (νέο MaHep) Διασφάλιση Ποιότητας-Πρακτική Άσκηση (PDE1655) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ 3.3 (νέο MaHep): ΕΧΑΕ και Διασφάλιση Ποιότητας (PDE1625) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ 3.4 (Νέο MaHep) (PDE1647) | Γεώργιος Σταμέλος |
| ΘΕ. 1.3β. O ρόλος του πλαισίου στον καθορισμό της "χρήσιμης" γνώσης (PDE1494) | Γεώργιος Φραγκούλης |
| Θεματική Ενότητα 6.6 (PDE1789) | Γεώργιος Σταμέλος |
| Κοινωνικοί εταίροι διακυβέρνηση και στρατηγικός σχεδιασμός (PDE1824) | Γεώργιος Δουργκούνας |
| ΜΑΗΕΠ (PDE1496) | Παντελής Κυπριανός |
| Μεθοδολογία Έρευνας (ποιοτική προσέγγιση) (PDE1694) | Βικτωρία-Χρυσούλα Κονιδάρη |
| Μεθοδολογία Ερευνας (ποσοτική προσέγγιση) ΜΑHEP () | Αδαμοπουλου Ανθη Ιωάννης Καμαριανός |
| ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ [5.4] (PDE1646) | Λαμπρόπουλος Χαρίλαος |
| Πανεπιστήμιο και Φύλο (PDE1826) | Γεώργιος Δουργκούνας |
| Παρουσίαση Προγράμματος MaHep (PDE1690) | Γεώργιος Σταμέλος |
| Στρατηγικός σχεδιασμός: Περιεχόμενο, προϋποθέσεις, διαδικασίες (PDE1649) | Ανδρέας Βασιλόπουλος |
| Συγγραφή επιστημονικής εργασίας (PDE1857) | Γεώργιος Μπέστιας |
|