Παρουσίαση/Προβολή
Διοίκηση Ολικής Ποιότητας για Επιχειρήσεις Τουρισμού
(TMG272) - Ελένη Παράσχη
Περιγραφή Μαθήματος
Η διοίκηση ολικής ποιότητας (Total Quality Management, TQM) αναφέρεται σε μια προσέγγιση του μάνατζμεντ μέσα από την οποία επιδιώκεται η μακροπρόθεσμη επιτυχία της επιχείρησης μέσα από την ικανοποίηση των πελατών της. Στην TQM, όλοι οι εργαζόμενοι συμμετέχουν στη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών, των προϊόντων, των υπηρεσιών και της οργανωσιακής κουλτούρας της επιχείρησης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα