Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Προβολή Τουριστικών Επιχειρήσεων

(TMG_8.2C) -  Εύη Χατζοπούλου - Αθανάσιος Πούλης

Περιγραφή Μαθήματος

Οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν πλέον καθοριστικούς παράγοντες διαμόρφωσης των σημερινών αγορών, δημιουργώντας νέα δεδομένα και νέα εργαλεία για το μάρκετινγκ των Τουριστικών Επιχειρήσεων. Σκοπός του μαθήματος είναι να αναπτύξει την κατανόηση των χαρακτηριστικών, καθώς και των τεχνικών των διάφορων ψηφιακών και κοινωνικών μέσων (digital and social media), των ηλεκτρονικών πλατφορμών ή καναλιών και πώς αυτά επιδρούν στη διαχείριση της στρατηγικής του μάρκετινγκ μιας τουριστικής επιχείρησης. Λαμβάνοντας υπόψη το περιβάλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι φοιτητές θα διερευνήσουν μια αναλυτική προσέγγιση στο στρατηγικό σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης επικοινωνίας ψηφιακού μάρκετινγκ και την εφαρμογή τους σε προϊόντα και υπηρεσίες τουριστικών επιχειρήσεων.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2023