Anteprima
Στρατηγική Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
(TMG_8.1C) - Απόστολος Ραφαηλίδης
Descrizione del Corso
Στόχοι του μαθήματος είναι οι πιο κάτω:
Να αποσαφηνίσει τι ακριβώς σημαίνει η έννοια της στρατηγικής και να τη συνδέσει κυρίως με τον μακροχρόνιο ορίζοντα και σχεδιασμό.
Να αναλύσει με ποιους τρόπους μπορεί να αντιληφθεί και να κατανοήσει μια τουριστική επιχείρηση το μικροοικονομικό και μακροοικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται.
Να περιγράψει με ποιους τρόπους μπορεί να αντιλαμβάνεται και να εξελίσσει μια τουριστική επιχείρηση τον εαυτό της, χρησιμοποιώντας έννοιες όπως πόροι, ικανότητες, δυναμικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, επιχειρηματικότητα, καινοτομικότητα, αυτοποίηση.
Να υποστηρίξει τη διαδικασία μακροπρόθεσμου σχεδιασμού του μέλλοντος τουριστικής και οποιουδήποτε τύπου επιχείρησης ή οργανισμού, είτε παράγει προϊόντα είτε προσφέρει υπηρεσίες.Να συντελέσει στην ενίσχυση της δημιουργικής, και ενίοτε ανορθόδοξης, σκέψης και στην κριτική θεώρηση των έτοιμων «συνταγών επιτυχίας».
Creation Date
domenica 19 febbraio 2023
-
There is no syllabus