Darstellung / Vorschau
e-Επιχειρείν στον Τουρισµό
(TMG_6.6S) - Αθανάσιος Πούλης
Beschreibung des Kurses
Σκοπός του µαθήµατος είναι η εισαγωγή στις τεχνολογίες ∆ιαδικτύου που χρησιµοποιούνται για τη δηµιουργία πετυχηµένων επιχειρηµατικών µοντέλων στο ∆ιαδίκτυο για τον Τουρισµό. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του µαθήµατος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
• κατανοήσουν τα βασικά και ειδικά θέµατα που σχετίζονται µε το ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εµπόριο στον Τουρισµό,
• µάθουν (σε επίπεδο απόκτησης δεξιοτήτων) τη µεθοδολογία σχεδιασµού και ανάπτυξης διαδικτυακών εφαρµογών ηλεκτρονικού εµπορίου για τον Τουρισµό.
Περιεχόµενο Μαθήµατος
• Ηλεκτρονικό Εµπόριο, Βασικές Έννοιες και Αρχές
• Κύρια επιχειρηµατικά µοντέλα
• Χαρακτηριστικά του ∆ιαδικτύου και του Ιστοχώρου
• ∆ηµιουργία της ηλεκτρονικής παρουσίας τουριστικών επιχειρήσεων
• ∆ιαχείριση κοινωνικών δικτύων µε έµφαση τα επιχειρηµατικά δίκτυα στον τουριστικό κλάδο
• Κριτήρια βελτιστοποίησης της απόδοσης της ηλεκτρονικής επιχειρηµατικής στρατηγικής
• Αξιολόγηση της ηλεκτρονικής τουριστικής επιχειρηµατικής στρατηγικής
• Βασικές αρχές κρυπτογραφίας και ασφάλειας προσωπικών δεδοµένων
• Βασικές αρχές ασφάλειας πληροφοριακών συστηµάτω
Creation Date
Mittwoch, 2. März 2022
-
There is no syllabus