Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Darstellung / Vorschau

Selected image

Ειδικές προσεγγίσεις στις Παραστατικές τέχνες ΙΙΙ (χορός – περφόρμανς- εικαστική επιτέλεση -μορφές λαϊκού θεάματος - θέατρο σκιών)

(ΣΕΜ008) -  Γιώργος Σαμπατακάκης, Κατερίνα Αρβανίτη, Αντώνης Βολανάκης

Beschreibung des Kurses

Α. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. Μεταδραματικές μορφές θεάτρου (ιστορία και θεωρία).
  2. Queer και φεμινιστική περφόρμανς.
  3. Επιτελώντας το έθνος.
  4. Αγωνιστική περφόρμανς, drag show, κινήματα και δράσεις.
  5. Μορφές δημοφιλούς θεάτρου (πολιτισμική ανάλυση).
  6. Πολιτικές ταυτότητας στο θέατρο σκιών.
  7. Πολιτικές ταυτότητας στον σύγχρονο χορό. Queer και φεμινιστικός χορό.

Β. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Aston, Elaine και Harris, Geraldine (επιμ.), Feminist Futures? Theatre, Performance, Theory, New York: Palgrave Macmillan, 2006.
  2. Barnes, G., Her Turn on Stage: The Role of Women in Musical Theatre, Jefferson: McFarland and Co, 2015.
  3. Batra, K., Feminist Visions and Queer Futures in Postcolonial Drama: Community, Kinship, and Citizenship, London-New York: Routledge, 2011.
  4. Burke, P., Popular Culture in Early Modern Europe, New York: Harper Row, 1978.
  5. Burt, R., The Male Dancer: Bodies, Spectacle, Sexualities, London-New York: Routledge, 2007.
  6. Campbell, Alyson και Farrier, Stephen (επιμ.), Queer Dramaturgies: International Perspectives on Where Performance Leads Queer, =New York:: Palgrave Macmillan, 2016.
  7. Carlson, Marvin, Performance: Μια μικρή εισαγωγή, μτφ. Ε. Ράπτου, Αθήνα: εκδόσεις Παπαζήση, 2014.
  8. Cooper Albright, A., Choreographing Difference: The Body and Identity in Contemporary Dance, Μίντλτάουν: Wesleyan University Press, 1997.
  9. Cregan, David (επιμ.), Deviant Acts: Essays on Queer Performance, Δουβλίνο: Carysfort Press, 2009.
  10. Croft, C. (επιμ.), Queer Dance: Meanings and Makings, New York: Oxford University Press, 2017.
  11. Gaines, Malik, Black Performance on the Outskirts of the Left: A History of the Impossible, New York: NYU Press, 2017.
  12. Gere, David, How to Make Dances in an Epidemic: Tracking Choreography in the Age of AIDS, London: The University of Wisconsin Press, 2004.
  13. Goldberg, Jonathan (επιμ.), Queering the Renaissance, London: Duke University Press, 1994.
  14. Haggerty, G. E. και McGarry, M. (επιμ.), A Companion to Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, and Queer Studies, Oxford: Blackwell, 2007.
  15. Hirschkop, K. (ed.), Bakhtin and Cultural Theory, 2nd ed., Manchester and New York: Manchester University Press, 2001.
  16. Jones, Amelia και Stephenson, Andrew (επιμ.), Performing the Body/Performing the Text, London-New York: Routledge, 1999.
  17. Levell, N. (επιμ.), Bodies of Enchantment: Puppets from Asia, Europe, Africa and the Americas, Βανκούβερ: MOA, 2021.
  18. Madison, D. N., Acts of Activism: Human Rights as Radical Performance, Cambridge: Cambridge University Press, 2010.
  19. Martin, Carol (επιμ.), Sourcebook of Feminist Theatre and Performance: On and Beyond the Stage, London-New York: Routledge, 1996.
  20. McMillan, Uri, Embodied Avatars: Genealogies of Black Feminist Art and Performance, London-New York: New York University Press, 2015.
  21. Purvis, J. S, The York Cycle of Μystery Plays, London: SPCK, 1962.
  22. Reynolds, L. (επιμ.), Women Artists, Feminism and the Moving Image: Contexts and Practices, London-New York: Bloomsbury, 2019.
  23. Sampatakakis, George, “Bodies of truth: The terrible beauty of queer performance”, Journal of Greek Media and Culture, 4.2 (2019): 255-266.
  24. Sampatakakis, George, "VISUAL ESSAY: Rebranding the nation: Performances of 1821", Journal of Greek Media & Culture, 8.1, 2022, 117-123.
  25. Shay, Α., Dance and Authoritarianism: These Boots Are Made for Dancing, Bristol: Intellect, 2021.
  26. Πούχνερ, Β.,  Το λαϊκό θέατρο στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Συγκριτική μελέτη, Αθήνα: εκδόσεις Πατάκη, 1989.

 

Creation Date

Samstag, 10. Februar 2024