Darstellung / Vorschau
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 69/4957
(PN1586) - Νεκτάριος Στελλάκης
Beschreibung des Kurses
Εξάμηνο σπουδών: Η? (επιλογής) - ECTS: 5
Διδάσκων: Νεκτάριος Στελλάκης (nekstel@upatras.gr, prakteeaph@upatras.gr)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το μάθημα πραγματοποιείται μόνο όταν υπάρχει χρηματοδότηση στο πλαίσιο του Προγράμματος Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Παν. Πατρών.
Το μάθημα απευθύνεται στους φοιτητές του Η? εξαμήνου που πληρούν τις προϋποθέσεις των κριτηρίων που προβλέπονται στην προκήρυξη (αριθμός μαθημάτων που έχουν εξεταστεί με επιτυχία και μέσος όρος βαθμολογίας) και υποβάλλουν αίτηση για τη συμμετοχή τους. Σκοπός του είναι η ενδυνάμωση των φοιτητών στις εκπαιδευτικές πρακτικές που προτείνονται από το αναλυτικό πρόγραμμα και η ενίσχυση της προετοιμασίας τους για το επάγγελμα του νηπιαγωγού.
Περιλαμβάνει τις εξής θεματικές:
- Το αναλυτικό πρόγραμμα: βασικές αρχές, μαθησιακές περιοχές, σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων
- Ο ρόλος της/του νηπιαγωγού ως ερευνητή
- Η μέθοδος project
Στις συναντήσεις οι φοιτητές/-τριες συμμετέχουν με παρουσιάσεις project ή επιμέρους δραστηριοτήτων που πραγματοποίησαν στην τάξη.
Η βαθμολογία βασίζεται: α) στην αξιολόγηση της εκπαιδευτικού της τάξης που πραγματοποιήθηκε η πρακτική άσκηση, και β) στην καταγραφή των ημερησίων προγραμμάτων, στην καταγραφή και παρουσίαση μιας θεματικής ενότητας ή σχεδίου εργασίας καθώς και στη συνέπεια που οι ασκούμενοι έδειξαν κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους.
Eνδεικτική βιβλιογραφία
Harris - Helm, J. & Katz, , L. (2012). Η μέθοδος project στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση: Μικροί ερευνητές. Αθήνα : Μεταίχμιο.
Συνώδη, Ε. & Αμπαρτζάκη, Μ. (2011). Προγράμματα Προσχολικής Εκπαίδευσης. Αθήνα: Πεδίο.
Κουτσουβάνου, Ε. & Αρβανίτη ? Παπαδοπούλου, Τ. (2011). Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης και διδακτική μεθοδολογία. Αθήνα: Παπαζήσης.
Μπιρμπίλη, Μ. (2008). Προς μια παιδαγωγική του διαλόγου: Η σημασία και ο ρόλος των ερωτήσεων στην προσχολική εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
Χρυσαφίδης, Κ. (2009). Διαθεματική προσέγγιση της γνώσης. Αθήνα: Δίπτυχο.
Creation Date
Mittwoch, 24. Februar 2016
-
There is no syllabus