Vista previa
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ II [ESW_417]
(PDE1623) - Άννα Φτερνιάτη, Νικόλαος Μάνεσης, Σάννυ Ζαχαροπούλου
Descripción del Curso
Η Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία ΙΙ επιχειρεί να φέρει τους/τις φοιτητές/φοιτήτριες σε άμεση επαφή με την σχολική πραγματικότητα παρέχοντας τους ευκαιρίες για επεξεργασία των εμπειριών από την εκπαιδευτική πράξη.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/φοιτήτριες αναμένεται να είναι σε θέση:
- Εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της σύγχρονης διδακτικής κατά την καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία στο δημοτικό σχολείο.
- Διδάξουν αποτελεσματικά σε μαθητές του δημοτικού σχολείου όλα τα μαθήματα που απαιτούνται από το πρόγραμμα τους (εκτός των ειδικοτήτων)
- Συνεργάζονται αποτελεσματικά με συναδέλφους τους άλλων σχολείων και άλλων χωρών αξιοποιώντας την πλατφόρμα etwinning
Τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος συνδέονται άμεσα και με τους 5 πυλώνες «Δρώντες της δημόσιας εκπαίδευσης», «Φορείς γνώσεων και μιας κοινής κουλτούρας», «Συντελεστές της σχολικής επιτυχίας όλων των μαθητών», «Ειδικοί της μάθησης», «Δρώντες της εκπαιδευτικής κοινότητας», και πιο συγκεκριμένα με τα εξής μαθησιακά αποτελέσματα:
- προωθούν και διαχέουν τις αξίες της δημοκρατίας,
- γνωρίζουν τα μαθήματα του σχολείου και τις διδακτικές τους.
- γνωρίζουν τους/τις μαθητές/μαθήτριες και τις διαδικασίες μάθησης,
- λαμβάνουν υπόψη τους τη διαφορετικότητα των μαθητών/μαθητριών,
- οδηγούν τους/τις μαθητές/μαθήτριες στη διαδικασία μάθησης,
- συνθέτουν, υλοποιούν και υποστηρίζουν διδακτικές καταστάσεις και τη μάθηση λαμβάνοντας υπόψη την πολλαπλή διαφορετικότητα των μαθητών/μαθητριών,
- οργανώνουν και να διασφαλίζουν έναν τρόπο λειτουργίας της τάξης που να προωθεί τη μάθηση και την κοινωνική ένταξη των μαθητών/μαθητριών,
- αξιολογούν την πρόοδο της μάθησης των μαθητών/μαθητριών,
- συνεργάζονται στο πλαίσιο μιας ομάδας.
- συνεισφέρουν στη δράση μιας εκπαιδευτικής κοινότητας,
- συνεργάζονται με τους γονείς των μαθητών/μαθητριών και τη σχολική κοινότητα γενικότερα
συμμετέχουν σε μια ατομική ή συλλογική προσπάθεια επαγγελματικής ανάπτυξης.
Creation Date
martes, 21 de enero de 2020
-
There is no syllabus