Παρουσίαση/Προβολή
«Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης και Εκπαιδευτική Πολιτική για την ένταξη»
(PDE1584) - Σταμέλος Γεώργιος, Ιωάννης Καμαριανός
Περιγραφή Μαθήματος
Το περιεχόμενο του μαθήματος δομείται σε δύο ενότητες:
- Ζητήματα ένταξης από την πλευρά της κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης (αναλύσεις, ερμηνείες, παραδείγματα)
- Εκπαιδευτικές πολιτικές ένταξης (αναλύσεις, ερμηνείες, παραδείγματα)
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Α.. προχωρημένες γνώσεις σε θέματα κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης και εκπαιδευτικής πολιτικής που σχετίζονται με την «ένταξη».
Β. αναπτύξει δεξιότητες που έχουν να κάνουν με μια απαιτούμενη δεξιοτεχνία διαπραγμάτευσης σύνθετων και απρόβλεπτων προβλημάτων «ένταξης» χαρακτηριζόμενη από καινοτόμο και δημιουργικό πνεύμα.
Γ. τη δυνατότητα διαχείρισης σύνθετων καταστάσεων ή σχεδίων παρέμβασης με ανάληψη ευθύνης και διαχείρισης ομάδων για την αντιμετώπιση προβλημάτων «ένταξης».
Γενικές Ικανότητες
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών,
- Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις,
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα,
- Λήψη αποφάσεων,
- Αυτόνομη εργασία,
- Εξοικίωση σε διεπιστημονικές εργασίες.
Συνιστώμενη Βιβλιογραφία
|
1. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης · Bauman Z. (2004). Identity. London: Polity. · Sadovnik, A.R. (2007). Sociology of Education: A critical reader, New York,: Routledge. · Θάνος Θ. κ.ά. (2017). Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Αθήνα: Gutenberg. 2. Εκπαιδευτική Πολιτική · Σταμέλος Γ, Βασιλόπουλος Α. & Α. Καβασακάλης (2015). Εισαγωγή στις Εκπαιδευτικές Πολιτικές. Αθήνα: Κάλλιπος, https://repository.kallipos.gr/bitstream/11419/226/1/00_master%20document_StamelosVasilopoulosKavasakalis_Final.pdf. · Σταμέλος Γ & Α.Βασιλόπουλος (2013). Πολιτικές διά βίου μάθησης στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής διακυβέρνησης. Η ελληνική περίπτωση. Αθήνα: Διόνικος.
|
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2019
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα