Παρουσίαση/Προβολή
Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Ακ. Έτος 2024-25)
(MST331) - ΔΑΡΒΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Περιγραφή Μαθήματος
n Εισαγωγή στην έννοια και τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Μείγμα Μάρκετινγκ.
n Ανάλυση Μακροπεριβάλλοντος και Μικροπεριβάλλοντος της επιχείρησης.
n Σύστημα Πληροφοριών Μάρκετινγκ. Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ.
n Έρευνα Μάρκετινγκ. Έρευνα Αγοράς.
n Τμηματοποίηση της Αγοράς. Επιλογή της Αγοράς – Στόχου.
n Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Διαδικασία Λήψης Αγοραστικής Απόφασης.
n Προϊόν. Εμπορικό Σήμα. Άριστο Προϊόν.
n Κύκλος Ζωής Προϊόντος. Στρατηγικές του Προϊόντος. Ανάπτυξη νέου προϊόντος.
n Παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική τιμολόγησης. Στρατηγικές τιμολόγησης. Εκπτώσεις.
n Φορείς Εμπορίας. Στρατηγικές Δικτύων Διανομής και παροχή Κινήτρων.
n Μοντέλο Επικοινωνίας. Διαφήμιση. Προγραμματισμός Διαφημιστικής Εκστρατείας.
n Δημόσιες Σχέσεις. Προσωπική Πώληση. Προγραμματισμός διαδικασίας πώλησης.
n Άμεσο Μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ.
n Δημιουργία Σχεδίου Μάρκετινγκ.
n Αξιολόγηση και Έλεγχος των αποτελεσμάτων Μάρκετινγκ.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα