Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Ακ. Έτος 2024-25)

(MST331) -  ΔΑΡΒΙΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

Περιγραφή Μαθήματος

n Εισαγωγή στην έννοια και τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Μείγμα Μάρκετινγκ.

n Ανάλυση Μακροπεριβάλλοντος και Μικροπεριβάλλοντος της επιχείρησης.

n Σύστημα Πληροφοριών Μάρκετινγκ. Πληροφοριακό Σύστημα Μάρκετινγκ.

n Έρευνα Μάρκετινγκ. Έρευνα Αγοράς.

n Τμηματοποίηση της Αγοράς. Επιλογή της Αγοράς – Στόχου.

n Αγοραστική Συμπεριφορά του καταναλωτή. Διαδικασία Λήψης Αγοραστικής Απόφασης.

n Προϊόν. Εμπορικό Σήμα. Άριστο Προϊόν.

n Κύκλος Ζωής Προϊόντος. Στρατηγικές του Προϊόντος. Ανάπτυξη νέου προϊόντος.

n Παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική τιμολόγησης. Στρατηγικές τιμολόγησης. Εκπτώσεις.

n Φορείς Εμπορίας. Στρατηγικές Δικτύων Διανομής και παροχή Κινήτρων.

n Μοντέλο Επικοινωνίας. Διαφήμιση. Προγραμματισμός Διαφημιστικής Εκστρατείας.

n Δημόσιες Σχέσεις. Προσωπική Πώληση. Προγραμματισμός διαδικασίας πώλησης.

n Άμεσο Μάρκετινγκ. Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ.

n Δημιουργία Σχεδίου Μάρκετινγκ.

n Αξιολόγηση και Έλεγχος των αποτελεσμάτων Μάρκετινγκ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024