Παρουσίαση/Προβολή
Διαχείριση Ψηφιακού Περιεχομένου και Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή
(ΜΣΤ_502_8) - Μαρία Ρήγκου
Περιγραφή Μαθήματος
Ο όγκος του διαθέσιμου ψηφιακού περιεχομένου, το εύρος των συσκευών, των εφαρμογών και των τρόπων αλληλεπίδρασης για τη διαχείρισή του παρουσιάζουν μια σειρά από προκλήσεις για την αποδοτική πρόσβαση σε αυτό μέσα από την κατάλληλη σχεδίαση της αλληλεπίδρασης. Στόχος του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης της αλληλεπίδρασης ανθρώπου – υπολογιστή και να τον εφοδιάσει με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για τη σχεδίαση εύχρηστων διεπαφών χρήσης και την αξιολόγηση υφιστάμενων εφαρμογών με έμφαση στο πεδίο του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου και marketing, όπου μελετώνται τεχνικές εξατομίκευσης περιεχομένου, χρήση analytics, τεχνικές βελτιστοποίησης της δεικτοδότησης ενός site σε μηχανές αναζήτησης (SEO) και αλγόριθμοι υπολογισμού συστάσεων προϊόντων και υπηρεσιών στο επιχειρηματικό περιβάλλον του σύγχρονου web.Το μάθημα δομείται στα πρακάτω θεματικά:
- Επισκόπηση γνωστικής περιοχής Επικοινωνίας Ανθρώπου-Μηχανής και σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων.
- Γνωσιακά μοντέλα, αντίληψη και αναπαράσταση, προσοχή και μνήμη, αναπαράσταση και οργάνωση γνώσης. Νοητικά μοντέλα, μοντέλα αλληλεπίδρασης.
- Στυλ και συσκευές αλληλεπίδρασης (απτικές διεπαφές, gestures, eye-tracking).
- Μέθοδοι και κανόνες σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων. Τεχνολογία και πρότυπα ευχρηστίας . Εργαλεία και μέθοδοι προδιαγραφών διαδραστικών συστημάτων. Τεχνικές αξιολόγησης διαδραστικών συστημάτων. Εξειδικευμένες οδηγίες σχεδίασης.
- Μεθοδολογία πειραμάτων αξιολόγησης ευχρηστίας, στατιστική ανάλυση δεδομένων πειραμάτων και παρουσίαση αποτελεσμάτων.
- Τεχνικές βελτιστοποίησης θέσης σε μηχανές αναζήτησης (SearchEngineOptimization).
- Ανάλυση δεδομένων ιστότοπων (GoogleAnalytics).
- Συστήματα παραγωγής συστάσεων και βελτίωση αποτελεσματικότητας εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα