Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Preview

Selected image

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media

(MST196) -  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ

Description du cours

Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Social Media | Σάββατο 12:00-15:00 | 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Σύνδεσμος Τηλεδιάσκεψης μέσω Πλατφόρμας Zoom:

https://upatras-gr.zoom.us/j/92031948125?pwd=OeNUS08pceQpd6M5UPZbFm0fl4DJhm.1

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Κλειστή Ομάδα Facebook [Ακαδημαϊκό Έτος 2024-2025]: DMSM2025

Link: https://www.facebook.com/groups/dmsm2025 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Κλειστή Ομάδα Facebook [Ακαδημαϊκό Έτος 2023-2024]: DMSM2024

Link: https://www.facebook.com/groups/dmsm2024 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Κλειστή Ομάδα Facebook [Ακαδημαϊκό Έτος 2022-2023]: DMSM2023

Link: https://www.facebook.com/groups/dmsm2023 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Κλειστή Ομάδα Facebook [Ακαδημαϊκό Έτος 2021-2022]: DMSM2022

Link: https://www.facebook.com/groups/dmsm2022 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Κλειστή Ομάδα Facebook [Ακαδημαϊκό Έτος 2020-2021]: DMSM2021

Link: https://www.facebook.com/groups/dmsm2021 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Creation Date

lundi 1 mars 2021

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται ο φοιτητής να έχει αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες που αφορούν στα εξής:

    • Καινοτόμες τεχνικές και  εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ
    • Καθορισμός και ανάλυση αγοράς στόχου με χρήση ψηφιακών εργαλείων
    • Στρατηγικός σχεδιασμός του ψηφιακού μάρκετινγκ ενός οργανισμού ή μιας εταιρείας
    • Μοντελοποίηση συμπεριφοράς καταναλωτή στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
    • Επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού επιχειρείν
    • Δυνατότητα μέτρησης της αποτελεσματικότητα των εργαλείων που εφαρμόζονται μέσα από συλλογή και ανάλυση δεδομένων
    • Επικαιροποιημένη γνώση αναφορικά με τις σύγχρονές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, του τρόπου διαμόρφωσης του υλικού που είναι αξιοποιήσιμο καθώς και των νέων τεχνολογιών  (εικονική / επαυξημένη πραγματικότητα)
    • Δημιουργία στρατηγικής ψηφιακού marketing, καθορισμός στόχων, επιλογή τεχνικών (KPI) για μέτρηση αποτελεσματικότητας, επιλογή εργαλείων και πλατφόρμας για βέλτιστη προώθηση
    • Συγκρότηση υποδομής για επιτυχημένη σταδιοδρομία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ηλεκτρονικής διαφήμισης
    • Δυνατότητα να προγραμματίζουν, να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ

     

    Το μάθημα περιλαμβάνει τις θεματικές ενότητες:

    1. Εισαγωγή στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
    2. Σύγχρονα Εργαλεία του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
    3. Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης (SEM)
    4. Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
    5. Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικότητα
    6. Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
    7. Ψηφιακό Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
    8. Ψηφιακό Μάρκετινγκ Περιεχομένου
    9. Βασικές Αρχές του Email Μάρκετινγκ
    10. Εισαγωγή στην Ψηφιακή Διαφήμιση
    11. Εργαλεία Ψηφιακής Διαφήμισης και Προβολής
    12. Αναλυτικά Στοιχεία Ιστού (Web Analytics &Insights)
    13. Υλοποίηση ενός Ηλεκτρονικού Καταστήματος (e-shop)