Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Preview

Selected image

Στρατηγική Διοίκηση Οργανισμών και Ψηφιακή Καινοτομία

(MST169) -  ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΑΝΝΟΥΚΟΥ

Description du cours

Η Στρατηγική Διοίκηση, ως ένα γενικότερο πλαίσιο αρχών και μεθόδων που προσδιορίζουν τη διαδικασία λήψης στρατηγικών αποφάσεων, βρίσκεται τις τελευταίες δύο δεκαετίες έντονα στο προσκήνιο της ακαδημαϊκής κοινότητας και των οργανισμών. Οι λόγοι για τους οποίους συμβαίνει αυτό, έχουν να κάνουν τόσο με τις αναμφίβολα σημαντικές αλλαγές στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον (διεθνοποίηση των οικονομιών, απελευθέρωση των αγορών, ένταση και εξάρτηση του ανταγωνισμού, ρόλος των χρηματαγορών κλπ.), όσο και με τις ανακατατάξεις στο εσωτερικό περιβάλλον των οργανισμών, όπως είναι η ανάπτυξη των τεχνολογιών πληροφόρησης, των ψηφιακών εργαλείων, η υιοθέτηση νέων μορφών απασχόλησης και η ανάδειξη του ανθρώπινου παράγοντα και της γνώσης σε κυρίαρχη παράμετρο εφαρμογής των στρατηγικών αποφάσεων των οργανισμών. Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι η κατανόηση των ζητημάτων στρατηγικής και καινοτομίας. Το μάθημα εξετάζει ένα σύνολο από έννοιες, πλαίσια, μεθόδους και εργαλεία για την διαμόρφωση της στρατηγικής ενός οργανισμού και την υλοποίησή της καθώς. Επιπλέον αποσκοπεί στην κριτική αξιολόγηση των εννοιών και εργαλείων. Αναφέρεται τόσο σε θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί στο χώρο όσο και σε επιχειρηματικές πρακτικές και παραδείγματα. Στόχος είναι να γίνουν κατανοητά τα ζητήματα στρατηγικής και καινοτομίας στο πλαίσιο των πολύπλοκων διεργασιών που συντελούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον και όχι μόνο.  

Creation Date

jeudi 8 octobre 2020