Παρουσίαση/Προβολή
Αγωγή Υγείας: Θεματικές Ενότητες Αγωγής Υγείας (II) - 6 ECTS
(ΗΕ_112 ) - Παναγιώτης Πλώτας
Περιγραφή Μαθήματος
Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές στο τέλος του μαθήματος αναμένεται να είναι ικανοί να:
● προσδιορίζουν εννοιολογικά και να περιγράφουν το σύγχρονο πλαίσιο της συμπεριληπτικής παιδαγωγικής
● αναφέρουν και να εξηγούν τη σημασία της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης σε συνδυασμό με τους όρους
«ένταξη» και «διαφορετικότητα»
● απαριθμούν τα εμπόδια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και τους τρόπους υπερπήδησης αυτών
● εντοπίζουν στοιχεία που προάγουν τη συμπερίληψη σε ένα πρόγραμμα
● εφαρμόζουν ΚΑΡΠΑ σε περιπτώσεις επείγουσας αντιμετώπισης των απειλητικών για τη ζωή καταστάσεων
● συνδέουν με την υγεία βασικούς πυλώνες που την επηρεάζουν όπως είναι η διατροφή και το περιβάλλον
● αναγνωρίζουν την υιοθέτηση της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής ανάλογα με την πληθυσμιακή
ομάδα (παιδιά, εφήβους, εγκυμονούσες, ηλικιωμένοι, αθλητές κ.λπ.)
● συνδέουν απειλές που προέρχονται από το περιβάλλον με την υγεία του πληθυσμού
● διακρίνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των ανθρωπίνων δραστηριοτήτων και την επίδρασή αυτών στον
ανθρώπινο οργανισμό
● συνδέουν περιβαλλοντικά ζητήματα με δημογραφικά δεδομένα και ποιότητα ζωής
● συνδέουν την περιβαλλοντική εκπαίδευση με την αγωγή υγείας
● προσδιορίζουν βασικές έννοιες που αφορούν στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση
● αναγνωρίζουν πώς συνδέονται γονείς και εκπαιδευτικοί με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση παιδιών και
εφήβων
● διακρίνουν το περιεχόμενο των προγραμμάτων σεξουαλικής αγωγής και διαφυλικών σχέσεων
● εξηγούν τη σύνδεση της άθλησης με την υγεία
● διατυπώνουν τα οφέλη της άθλησης για την υγεία
Ημερομηνία δημιουργίας
Κυριακή, 25 Μαΐου 2025
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα