Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Preview

Selected image

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

(FBM_1.1C) -  Αθανασία Μαυρομμάτη

Description du cours

Σκοπός του μαθήματος είναι η κριτική κατανόηση του αντικειμένου Οικονομικής Διαχείρισης και Επιχειρηματικότητας στον τομέα της γεωργίας και των τροφίμων. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές/τριες καλούνται να κατανοήσουν τη λειτουργία των μικροοικονομικών αρχών και των αγορών σε επιχειρηματικό περιβάλλον. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων από τις επιχειρήσεις σε σχέση με την παραγωγή, τον καταναλωτή, και τις αγορές παραγόντων παραγωγής.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις μικροοικονομικές έννοιες όπως η προσφορά, η ζήτηση, η αγορά εργασίας, και η κερδοσκοπία. Παράλληλα, το μάθημα στοχεύει στην εξοικείωση του φοιτητή/τριας με την έννοια των θεμελιωδών μικροοικονομικών αρχών και πώς αυτές επηρεάζουν τις επιχειρηματικές αποφάσεις.

Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται πρακτικές περιπτώσεις και αναλύονται οι συνέπειες των μικροοικονομικών αποφάσεων στην οικονομία. Περιγράφονται οι διάφορες αγορές και αναλύονται οι βασικές μικροοικονομικές έννοιες. Τέλος, αναλύονται οι βασικές προσεγγίσεις και θεωρίες της μικροοικονομίας.

Creation Date

lundi 13 octobre 2025