Παρουσίαση/Προβολή
ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(7.5C ) - Κλεάνθης Κατσαρός
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα αυτό αποτελεί μια εισαγωγή στις κρίσιμες λειτουργίες της διοίκησης επιχειρήσεων που αφορούν στο προγραμματισμό, στη οργάνωση, στην καθοδήγηση και στον έλεγχο. Αποσκοπεί επίσης στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων από μέρους των φοιτητών για την αποτελεσματική διαχείριση χρόνου, κινδύνου, κρίσεων και αλλαγών.
Το μάθημα επιπλέον στοχεύει στην κατανόηση του πως τα άτομα και οι ομάδες μέσα στους οργανισμούς συμπεριφέρονται, αντιδρούν και ερμηνεύουν όσα συμβαίνουν μέσα και γύρω από τον οργανισμό, καθώς και του ρόλου που διαδραματίζει το οργανωτικό περιβάλλον (συστήματα, δομές και διαδικασίες) στην επεξήγηση της λειτουργίας των οργανισμών. Υποστηρίζεται από μελέτες περιπτώσεων και συζήτηση άρθρων που συνδέονται με τις γνωστικές περιοχές του μαθήματος.
Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Ορισμός του μάνατζμεντ
- Λειτουργίες του μάνατζμεντ και οι ρόλοι του μάνατζερ
- Προγραμματισμός
- Οργάνωση
- Διεύθυνση
- Ηγεσία
- Έλεγχος
- Ψυχολογία των ατομικών διαφορών και ψυχομετρική αξιολόγηση
- Αντίληψη και στερεότυπα στον εργασιακό χώρο.
- Ο ρόλος της παρακίνησης στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Εργασιακές στάσεις - θετικές και αρνητικές συμπεριφορές στην εργασία
- Άγχος και επαγγελματική εξουθένωση στον εργασιακό χώρο
- Δυναμική των ομάδων στον εργασιακό χώρο
- Ηγεσία
- Αποτελεσματική επικοινωνία και διαχείριση συγκρούσεων
Προτεινόμενο Βιβλίο:
Βιβλίο [102073291]: Διεθνές Μάρκετινγκ, Warren J. Keegan, Mark C. Green Λεπτομέρειες
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα