Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Darstellung / Vorschau

Selected image

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

(FST_Ε02 & FBM_6.2C) -  Κλεάνθης Κατσαρός

Beschreibung des Kurses

Περιεχόμενο του μαθήματος:

Το μάθημα στοχεύει να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες της στρατηγικής μάρκετινγκ εστιάζοντας στις επιχειρήσεις τροφίμων. Πιο αναλυτικά παρουσιάζονται:

  • Η στρατηγική στις επιχειρήσεις και η στρατηγική μάρκετινγ
  • Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
  • Το ανταγωνιστικό πλεόνεκτημα
  • Το σχέδιο μάρκετινγκ
  • Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος και ευκαιριών
  • Ανάλυση πωλήσεων
  • Μέθοδοι πρόβλεψης πωλήσεων και δυνατότητα αγοράς
  • Ανάλυση ελκυστικότητας βιομηχανίας
  • Ανάλυση ανταγωνιστών
  • Ανάλυση πελατών
  • Στρατηγική τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση
  • Στρατηγικές διοίκησης προϊόντος και ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων
  • Στρατηγικές branding
  • Στρατηγικές τιμολόγησης προϊόντων
  • Στρατηγικές ολοκληρωμένης επικοινωνίας μάρκετινγκ
  • Εφαρμογή, αξιολόγηση και έλεγχος του στρατηγικού σχεδιασμού

Συνιστώμενη βιβλιογραφία:  

  1. Βιβλίο [133029848]: Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Θεωρίες και Μελέτες Περίπτωσης, Ferrell O.C., Hartline M.D., Hochstein B.W.

Creation Date

Montag, 19. Februar 2024