Παρουσίαση/Προβολή
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΤΡΟΦΙΜΩΝ
(FST_401 & FBM_4.10C) - Κλεάνθης Κατσαρός
Περιγραφή Μαθήματος
Περιεχόμενο του μαθήματος:
Το μάθημα στοχεύει στη κατανόηση των βασικών αρχών του μάρκετινγκ και πως αυτές εφαρμόζονται στο κλάδο των τροφίμων. Αναλυτικά παρουσιάζει:
- Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
• Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
• Το μάρκετινγκ σχέσεων.
• Το μάρκετινγκ εμπειριών.
• Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
• Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
• Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Συνιστώμενη βιβλιογραφία:
- Fahy, J. και Jobber, D. (2014). Αρχές μάρκετινγκ, Εκδόσεις Κριτική.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα