Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΑΡΧΕΣ MARKETING ΤΡΟΦΙΜΩΝ

(FST_401 & FBM_4.10C) -  Κλεάνθης Κατσαρός

Περιγραφή Μαθήματος

Περιεχόμενο του μαθήματος:

Το μάθημα στοχεύει στη κατανόηση των βασικών αρχών του μάρκετινγκ και πως αυτές εφαρμόζονται στο κλάδο των τροφίμων. Αναλυτικά παρουσιάζει:

  • Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.
    • Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.
    • Το μάρκετινγκ σχέσεων.
    • Το μάρκετινγκ εμπειριών.
    • Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.
    • Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.
    • Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία:  

  1. Fahy, J. και Jobber, D. (2014). Αρχές μάρκετινγκ, Εκδόσεις Κριτική.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024