Παρουσίαση/Προβολή
3Δ Υπολογιστική Γεωμετρία και Όραση
(EE844) - Κωνσταντίνος Μουστάκας
Περιγραφή Μαθήματος
Περίληψη
Εισαγωγή στην υπολογιστική γεωμετρία, τομές, αναζήτηση, τριγωνοποίηση Delaunay, διαγράμματα Voronoi, δυισμός, γεωμετρικές δομές δεδομένων, δενδρικές δομές, δένδρα KD, δένδρα BSP, quadtrees, μη-ομοιόμορφα πλέγματα, κυρτό περίβλημα στην επιφάνεια, κυρτό περίβλημα στο χώρο, κατακερματισμός χώρου, εξαγωγή μέσου άξονα, εφαρμογές στη ρομποτική, στην αυτόνομη πλοήγηση, στα πεπερασμένα στοιχεία, στα 3Δ παιχνίδια και στην εικονική πραγματικότητα, στην επεξεργασία εικόνας και στα γεωγραφικά συστήματα πληροφορίας.
Θέμα
Η υπολογιστική γεωμετρία αναδύθηκε από τον κλάδο της σχεδίασης και ανάλυσης αλγορίθμων στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Έχει εξελιχθεί σε έναν αναγνωρισμένο επιστημονικό τομέα, με τα δικά του τεχνικά περιοδικά και συνέδρια, και με μία μεγάλη κοινότητα ενεργών ερευνητών. Η επιτυχία της ως ερευνητικού τομέα μπορεί να αποδοθεί αφ' ενός στην ομορφιά των προβλημάτων που μελετάει και αφ' ετέρου στα πολλά πεδία εφαρμογών - υπολογιστική γραφιστική, γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών, ρομποτική και άλλα - στα οποία οι γεωμετρικοί αλγόριθμοι παίζουν θεμελιώδη ρόλο. (...).
----Υπολογιστική Γεωμετρία, Mark De Berg, et al.
Ημερομηνία δημιουργίας
Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα