Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ηλεκτρονική Επικοινωνία και Διαφήμιση

(DOEPTM216) -  Γεώργιος Σπαής

Περιγραφή Μαθήματος

Το βασικό μάθημα "Ηλεκτρονική επικοινωνία και διαφήμιση” (Θεωρία) προσφέρεται στους φοιτητές του 5ου εξαμήνου του Προγράμματος Σπουδών ΔΟΕΠΤΜ του Τμήματος Μουσειολογίας για ακαδημαϊκό έτος 2021-2022. Βασικός εκπαιδευτικός σκοπός του μαθήματος είναι να εξοπλίσει τους φοιτητές με ένα ισχυρό εννοιολογικό και γνωστικό υπόβαθρο για την κατανόηση της σημασίας της ηλεκτρονικής επικοινωνίας στις επιχειρησιακές επικοινωνίες, των προκλήσεων, των παραγόντων-κλειδιών για την ανάπτυξη και το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ. Επίσης, αναλύονται οι ευρύτερες ευκαιρίες και οι προκλήσεις σε ένα αποδιοργανωτικό ψηφιακό περιβάλλον καθώς όλα τα στάδια σχεδιασμού της διαφήμισης από την εφαρμογή και υλοποίηση της δημιουργικής ιδέας έως τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας.

Πιο αναλυτικά, το μάθημα εξετάζει τη σημασία των ψηφιακών μέσων στις επιχειρησιακές επικοινωνίες και τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, τις βασικές αρχές ψηφιακού μάρκετινγκ, το περιεχόμενο της δημιουργικής σχεδίασης και της ανάπτυξης της διαφήμισης καθώς την εφαρμογή και την υλοποίηση της δημιουργικής ιδέας. Αναλύονται η διαφήμιση στο πλαίσιο του διαδικτύου και του κινητού ίντερνετ καθώς το email μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ συνεργατών, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το online βίντεο μάρκετινγκ. Επίσης, αναλύονται τα θέματα μέτρησης της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης και των λοιπών ενεργειών online προβολής και επικοινωνίας.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2022