Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

(DEAPT294) -  Ευαγγελία Παπαδιονυσίου

Περιγραφή Μαθήματος

Στον πυρήνα του μάρκετινγκ βρίσκεται ο καταναλωτής και το ταξίδι μάρκετινγκ που πραγματοποιεί στην αγορά. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται πως η ψηφιακή επανάσταση έχει επηρεάσει την αλληλεπίδραση μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ, της λειτουργίας του και πως μπορεί να βοηθήσει να βελτιστοποιηθεί μια εκραστεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ. 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2022