Anteprima
ΑΓΓΛΙΚΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟ-ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
(CULTURE432) - Γεωργία Δημητρακοπούλου
Descrizione del Corso
Στόχος του μαθήματος Αγγλικός περιηγητισμός στην προ-επαναστατική και μετα-επαναστατική Ελλάδα (με ιστορικό περιεχόμενο) είναι: η γνώση των φοιτητών/τριών θεματικού περιεχόμενου που αφορά την περιήγηση ως πηγή πληροφοριών της συγκεκριμένης ιστορικής περιόδου, η οποία είναι ενδιαφέρουσα, όχι μόνο λόγω της οθωμανικής κυριαρχίας αλλά και της γενικής εικόνας του ελλαδικού χώρου. Οι Άγγλοι και οι Αγγλίδες περιηγητές και περιηγήτριες ερχόμενοι/ες στην υπόδουλη Ελλάδα ως παρατηρητές/τριες και ταξιδιώτες/ταξιδιώτισσες αντίκριζαν μια χώρα με πολλές ιδιαιτερότητες και παραδοξότητες. Το μάθημα επικεντρώνεται κυρίως στους Άγγλους και τις Αγγλίδες περιηγητές/τριες οι οποίοι/ες προσέγγισαν και κατέγραψαν την ελληνική πραγματικότητα με πνεύμα κριτικό και εμπειρικό. Το μάθημα: περιλαμβάνει θέματα όπως: τι είναι η περιήγηση, το ταξίδι, ο λόγος / οι λόγοι των Άγγλων/Αγγλίδων επισκεπτών/τριών στη χώρα, η συγγραφή των travelogs, των αναμνήσεων τους, οι ιστορικές και πολιτιστικές πληροφορίες για την κοινωνική και πολιτιστική κατάσταση της χώρας, οι σχέσεις των κατοίκων της με τους κατακτητές κι άλλλα θέματα που αφορούν την ιστορική πραγματικότητα της εποχής (προ-επαναστατική και μετα-επαναστατική Ελλάδα.
Course's aim: English traveler/lers in the pre-revolutionary an post-revolutionary Greece with historical content is: the students' knowledge concerning travelling as a source of information of the 18th and 19th centuries, historical period, which is interesting, not only because of the Ottoman occupation, but also of the general view of the Greek territory/land. The English travellers (men and women) coming to the conquered Greece as observers and travellers encountered a country with many particularities and paradoxes. The course mainly focuses on the English (men and women) travellers who approached the Greek reality of that time with a critical and empirical interest focusing on various aspects of it. It also includes topics such as: what is travel/ling, the reason(s) of the English visitors in the country, the writing of travelogs, their memoirs, the historical and cultural conditions/circumstances of the country, the relations of its inhabitants with the Turkish conquerors, and other subjects concerning the historical reality of the time (pre -revolutionary and post - revolutionary Greece).
Creation Date
domenica 14 luglio 2024
-
There is no syllabus