Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ

(CMNG2198) -  Αναστασία Χρυσανθοπούλου

Περιγραφή Μαθήματος

Οι επιστήμονες χρησιμοποιούν ερευνητικά άρθρα για να παρουσιάσουν τις ανακαλύψεις των ερευνών τους και τους επιστημονικούς ισχυρισμούς τους. Αυτά τα άρθρα δεν είναι μόνο τεκμηριωμένες αναφορές πειραματικής εργασίας? οι συγγραφείς προσπαθούν επίσης να πείσουν τον αναγνώστη ότι το επιχείρημα τους είναι σωστό.

Η ανάγνωση και αξιολόγηση  ερευνητικών άρθρων βοηθά τους διδασκόμενους να κατανοήσουν:

  • Την γλώσσα της επιστημονικής επικοινωνίας (την δομή, το λεξιλόγιο και συνήθειες όπως το να γράφεις στο τρίτο πρόσωπο)
  • Τον τρόπο που οι επιστήμονες χρησιμοποιούν τα αποδεικτικά τους στοιχεία για να διαμορφώσουν ένα επιχείρημα και να αιτιολογήσουν τους ισχυρισμούς τους
  • Πως λειτουργεί η επιστήμη (σχεδιάζοντας έρευνα για να δοκιμάσετε υποθέσεις? κάνοντας δοκιμές αλλάζοντας μια μεταβλητή κάθε φορά και κρατώντας όλα τα άλλα στοιχεία ίδια?, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα?, βγάζοντας συμπεράσματα,? θέτοντας νέα ερωτήματα? χτίζοντας πάνω στην υπάρχουσα γνώση).

Η ανάγνωση ερευνητικών άρθρων δεν είναι εύκολο έργο , αλλά μπορεί να είναι ενδιαφέρον.

Το γεγονός ότι οι περισσότερες ερευνητικές εργασίες είναι στα αγγλικά δεν θα έπρεπε να θεωρηθεί ως εμπόδιο, αλλά σαν μια ευκαιρία για την υλοποίηση διεπιστημονικών προγραμμάτων στην Αγγλική Γλώσσα.

Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η τακτική παρακολούθηση και η ενεργή συμμετοχή , έτσι ώστε η μάθηση να είναι αποτελεσματική και να μετατρέπεται σε εμπειρική διαδικασία

                 Στόχοι του Μαθήματος

  •  H  κατανόηση και ανάλυση αυθεντικού υλικού (Επιστημονικά άρθρα, Ερευνητικές εργασίες που αναφέρονται στο επιστημονικό τους αντικείμενο) με διδασκαλία εστιασμένη αποκλειστικά στη ανάπτυξη δεξιοτήτων στη χρήση  της γλώσσας  για ειδικούς σκοπούς.
  • Να αναδείξει τη γλώσσα ως το πρωταρχικό και ουσιαστικό επικοινωνιακό εργαλείο με το οποίο μεταδίδεται η επιστημονική γνώση από το συγγραφέα στον αναγνώστη του τεχνικού κειμένου.
  • Να διδάξει μέσα από τη συνεχή πρακτική εξάσκηση τον τρόπο και τη γλώσσα που απαιτείται για τη κατανόηση επιστημονικών κειμένων.
  • Η παρατήρηση και αναγνώριση τεχνικών και συμβάσεων που ακολουθούνται(παράφραση, αποφυγή λογοκλοπής, σωστη χρήση αναφορικών ρημάτων)  
  • Να εξοικειώσει τους διδασκόμενους με τη δομή, τη φιλοσοφία και τον επιστημονικό τρόπο σκέψης που διέπει τα κείμενα   που χρησιμοποιούνται στον επιστημονικό και τεχνικό τομέα.Να αναδείξει ότι η επιτυχής παρουσίαση ενός ερευνητικού κειμένου είναι αποτέλεσμα της χρήσης της αγγλικής γλώσσας με σαφήνεια και ακρίβεια, της χρήσης καταλλήλων εποπτικών και γραφικών μέσων και της σωστής προφορικής προετοιμασίας.
  • Η  απώτερη επιδίωξη είναι, φθάνοντας οι φοιτητές του  Τμήματος στο τέλος των σπουδών τους, να είναι σε θέση να αναζητούν και να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά σχετική με το αντικείμενο σπουδών τους βιβλιογραφία στην Αγγλική γλώσσα, να παρακολουθούν μία παρουσίαση, να κρατούν σημειώσεις, να γράφουν σύντομα κείμενα  ακαδημαϊκού περιεχομένου ,  βιογραφικών σημειωμάτων καθώς και να παρουσιάζουν ανακοινώσεις σε επιστημονικές συναντήσεις.

    Προαπαιτούμενα

     

    Το μάθημα  Τεχνική  Ορολογία προσφέρεται   από   το Τμήμα Χημικών Μηχανικών ως  μάθημα υποχρεωτικό    του 3ου  εξαμήνου  σπουδών, προσμετράται η βαθμολογία και οι διδακτικές  μονάδες   στο πτυχίο.  Προαπαιτεί  επαρκές υπόβαθρο , σε επίπεδο (FIRSTCERTIFICATE -C1 ,C2).

  •  Οι  φοιτητές που επιλέγουν το μάθημα Τεχνική Ορολογία(Χειμερινό εξάμηνο)) πρέπει να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα www.eclass.upatras.gr  του Πανεπιστημίου Πατρών (απαιτείται εγγραφή). Επίσης θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή και να διαθέτουν βασικές γνώσεις διαχείρισης Η/Υ ,MicrosoftOfficeκαι Διαδίκτυο, προκειμένου να εντοπίζουν συγκεκριμένες συνδέσεις και τοποθεσίες αντίστοιχου υλικού για την καλύτερη επεξεργασία και ανάπτυξη του

    Αξιολόγηση

     Η διδασκαλία γίνεται στην αγγλική γλώσσα και  η αξιολόγηση πραγματοποιείται με βάση την υποχρεωτικη προφορική εξέταση(Powerpoint Presentation and summary )    την ενεργή συμμετοχή στο μάθημα και την τελική γραπτή εξέταση.

     

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016