Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών

(CEID_NE565) -  Κωνσταντινος Τσίχλας

Περιγραφή Μαθήματος

Διαλέξεις/Εργαστήρια:

Όταν ήμουν παιδί (δεκαετία '90) έπαιζα καμιά φορά με δεκάδραχμα σε Arcade συστήματα ενώ η πρώτη μου επαφή με Η/Υ το 1989 ήταν πάλι βλέποντας ένα παιχνίδι. Είναι ένας από τους λόγους που πολλοί από εμάς μπαίνουν στον κόσμο της Πληροφορικής. Το μάθημα αυτό είναι για τον διδάσκοντα μία ευκαιρία να δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους φοιτητές να κάνουν το εξής φοβερό: να φτιάχνουν τους δικούς τους κόσμους.  Η ανάπτυξη παιχνιδιών συνδυάζει την τέχνη και την τεχνολογία και αυτό το μάθημα θα σας δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε κάτι πραγματικά δικό σας (ή τουλάχιστον το έναυσμα για να κάνετε κάτι τέτοιο), ενώ θα συνεργαστείτε με άλλους που μοιράζονται τον ενθουσιασμό σας. Αναπόφευκτα όμως, η προσέγγιση ενός μαθήματος μπορεί να διώξει για κάποιους λίγη από αυτή τη μαγεία, αλλά θα είναι πάντα εκεί.

Ο σκοπός του μαθήματος είναι να εισάγει τους φοιτητές στις θεμελιώδεις έννοιες και τεχνικές ανάπτυξης παιχνιδιών, από τον εννοιολογικό σχεδιασμό έως τη δημιουργία ενός πρωτότυπου παιχνιδιού. Θα εξερευνήσουμε (συνοπτικά) βασικές έννοιες που σχετίζονται με τη σχεδίαση παιχνιδιών (game design) και βασικούς μηχανισμούς των παιχνιδιών (game mechanics), όπως και την υλοποίηση 2D και 3D περιβαλλόντων χρησιμοποιώντας σύγχρονες μηχανές ανάπτυξης παιχνιδιών, όπως η Unity, η Unreal και η Godot.

Επίσης, θα γίνονται 3 εξ αποστάσεως εργαστήρια την εβδομάδα (zoom από το link στο αριστερό μενού), για κάθε μία από τις παραπάνω μηχανές. Το εργαστήριο δεν είναι υποχρεωτικό και αν θέλετε μπορείτε να παρακολουθήσετε δύο από αυτά ή και τα τρία. Η περιγραφή καθώς και όλο το υλικό κάθε διάλεξης/εργαστηρίου θα αναρτάται στο ιστολόγιο. Το μάθημα προτείνεται σε φοιτητές που να έχουν ολοκληρώσει το 4ο έτος σπουδών χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι κάποιος φοιτητής στο 7ο εξάμηνο δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει σε αυτό. 

Τρόπος Βαθμολόγησης: 

1. Ισχύει για όλους τους φοιτητές: 30% του βαθμού η γραπτή εξέταση (με ελάχιστο βαθμό για να είναι προβιβάσιμος, το 3)

2. Για ασκήσεις σε Unity/Unreal: 20% η 1η άσκηση, 30% η 2η άσκηση και 40% η 3η άσκηση. Οι ασκήσεις αφορούν το χειμερινό εξάμηνο και δεν μπορούν να δοθούν στην επί διπλώματι εξέταση ή στην εξέταση του Σεπτεμβρίου. Οι ασκήσεις είναι μέχρι 2 ατόμων.

3. Για το απαλλακτικό project: 90% του βαθμού. Αυτό μπορεί να δοθεί στην επί διπλώματι εξέταση ή στην εξεταστική Σεπτεμβρίου. Το project είναι μέχρι 6 άτομα

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023