Vista previa
Στρατηγικό Μάρκετινγκ
(ΒΑ_204A) - Ευθύμιος Δραγώτης
Descripción del Curso
Το μάθημα εμβαθύνει περεταίρω στη μελέτη του Μάρκετινγκ (ΜΚΤ) και συγκεκριμένα στην εφαρμογή στρατηγικών ΜΚΤ. Το μάθημα εστιάζει σε ζητήματα όπως η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού ΜΚΤ, η Τμηματοποίηση - Στόχευση – Τοποθέτηση, το σχέδιο ΜΚΤ, η ανάλυση της ελκυστικότητας μις βιομηχανίας, η ανάλυση του ανταγωνισμού της, η εστίαση στη σχέση καταναλωτών – πελατών, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η ανάλυση χαρτοφυλακίου προϊόντων της επιχείρησης, καθώς η ανάπτυξη επιμέρους στρατηγικών ΜΚΤ. Μέσα από το μάθημα, οι φοιτητές/τριες θα μπορέσουν να κατανοήσουν καλύτερα τον σχεδιασμό των στρατηγικών ΜΚΤ μέσω πρακτικών και άμεσων εφαρμογών. Μια τέτοια προσέγγιση με μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα εφαρμογής θα μπορέσει να βοηθήσει την βαθύτερη κατανόηση των στρατηγικών ΜΚΤ σε σχέση με ένα απλό διάβασμα. Ο βασικός στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές/τριες να αποκτήσουν τα εφόδια για μια δημιουργική χρήση και σύνθεση των βασικών αρχών – μεθόδων – στρατηγικών ΜΚΤ για το σχεδιασμό της επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Creation Date
lunes, 17 de febrero de 2025
-
There is no syllabus