Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Βιομηχανικό Μάρκετινγκ και Οργάνωση Δυναμικού Πωλήσεων

(ΒΑ_220) -  Χρήστος Λίβας

Περιγραφή Μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος:

1.Οριοθέτηση και χαρακτηριστικά βιομηχανικών αγορών

2.Οργανωσιακή διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων

3.Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ

4.Μίγμα βιομηχανικού μάρκετινγκ (διανομή, επικοινωνίες, προϊόντα και τιμολόγηση)

5.Σύγχρονες τάσεις στο βιομηχανικό μάρκετινγκ

6.Κριτήρια αγοράς και λήψης αποφάσεων των μεγάλων / σημαντικών πελατών

7.Ρόλος και συμβολή της λειτουργίας πωλήσεων στην επιχείρηση

8.Στρατηγικές και τακτικές υλοποίησης και διοίκησης πωλήσεων

9.Οργάνωση δυναμικού πωλήσεων

10.Εκπαίδευση και υποκίνηση δυναμικού πωλήσεων, συστήματα αμοιβών και αξιολόγηση απόδοσης

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2020