Παρουσίαση/Προβολή
Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ
(ΒΑ_176) - Χρήστος Λίβας
Περιγραφή Μαθήματος
Στο παρόν μάθημα, θα καλυφθούν τα ακόλουθα αντικείμενα:
(1) Διαδικασία επικοινωνιών μάρκετινγκ και ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ (Integrated Marketing Communications ή «Marcom»)
(2) Διαφήμιση: Σχεδιασμός διαφημιστικής στρατηγικής, αποφάσεις διαφημιστικών μηνυμάτων και μέσων, καθώς και αποτελέσματα που δύνανται να επιφέρουν στους δέκτες (ακροατήριο), αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης βάσει των στόχων τους οποίους καλείται να επιτύχει, και κοινωνική διάσταση της διαφήμισης
(3) Ενέργειες δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας ανάλογα με τα στοχευόμενα ακροατήρια και τις συνθήκες (πρόληψη, αντίδραση και διαχείριση κρίσεων)
(4) Ενέργειες προώθησης πωλήσεων
(5) Άμεσο και διαδραστικό μάρκετινγκ (μάρκετινγκ με ψηφιακά μέσα, μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα)
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2020
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα