Anteprima
Συμπεριφορά Καταναλωτή
(BMA560) - Μαργαρίτα Κομνηνού
Descrizione del Corso
Ποιοι παράγοντες συμβάλουν στην διαδικασία λήψης της απόφασης ενός καταναλωτή για την αγορά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας? Πώς μπορεί να συμβάλει το Marketing στην διαδικασία αυτή?
Το μάθημα αυτό εξετάζει αναλυτικά τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις που συμβάλουν στην κατανόηση της συμπεριφοράς ενός δυνητικού αγοραστή (ατόμου και επιχείρησης) πριν, κατά την διάρκεια και μετά την απόφαση αγοράς). Παράλληλα, αναλύει τους τρόπους με τους οποίους οι υπεύθυνοι/ες Marketing μέσω αυτής της κατανόησης μπορούν στρατηγικά να συνεισφέρουν στην δημιουργία αξίας και την οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες τους.
Creation Date
mercoledì 24 febbraio 2016
-
There is no syllabus