Παρουσίαση/Προβολή
Επιχειρησιακή Στρατηγική Ι
(BMA461) - Γεώργιος Αναστασόπουλος
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων έχει ως αντικείμενο εξέτασης την επιχείρηση ως σύνολο, από τη σκοπιά της Διοίκησης, που έχει την ευθύνη για την αποτελεσματική λειτουργία και την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης με απώτερο στόχο τη μακροχρόνια στρατηγική της επιτυχία (την επίτευξη των στόχων της).
Στο Τμήμα της Γενικής Διεύθυνσης (το κύριο συντονιστικό όργανο της επιχείρησης), τα στελέχη, θα πρέπει να αντιλαμβάνονται τους προσδιοριστικούς παράγοντες της επιτυχίας της επιχείρησης βραχυπρόθεσμα καθώς επίσης και τις αλλαγές (εντός και εκτός επιχείρησης) που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αποτελεσματική λειτουργία της επιχείρησης μακροπρόθεσμα.
Η ικανότητα ανάλυσης του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και διαμόρφωσης στρατηγικής είναι απαραίτητη για την επιβίωση και τη μεγέθυνση της επιχείρησης. Ο Διευθύνων Σύμβουλος ή ο Γενικός Διευθυντής, θα πρέπει να έχει το υπόβαθρο και τα κατάλληλα εργαλεία, ώστε να αναπτύξει την κατάλληλη στρατηγική που να αξιοποιεί τις δυνατότητες και τους πόρους της επιχείρησης, την ηγετική και οργανωτική ικανότητα ώστε να θέτει σε εφαρμογή την επιχειρησιακή στρατηγική αλλά και τη δυνατότητα και τα μέσα για τον εντοπισμό των προβλημάτων εφαρμογής καθώς και την αξιολόγηση της εφαρμοζόμενης στρατηγικής.
Στο μάθημα παρουσιάζονται βασικά μοντέλα επιχειρησιακής στρατηγικής (διαλέξεις με θεωρητικά υποδείγματα), εξετάζεται σειρά περιπτώσεων επιχειρήσεων, και δίνεται η δυνατότητα ουσιαστικής συμμετοχής των φοιτητών με πρακτική άσκηση (διαμόρφωση και αξιολόγηση επιχειρησιακών στρατηγικών) και συμμετοχή στο μάθημα.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου 2011
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα