Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Καραγιάννη Δέσποινα)

(BA_125) -  Δέσποινα Καραγιάννη

Περιγραφή Μαθήματος

Εισαγωγή στη φιλοσοφία και τις βασικές αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ όπως αυτό διαγράφεται στον 21ο αιώνα. Σχεσιακό Μάρκετινγκ, επιχειρησιακά δίκτυα. Στρατηγικός σχεδιασμός με προσανατολισμό στην αγορά. Ερευνα περιβάλλοντος. Συμπεριφορά καταναλωτή. Τμηματοποίηση αγορών. Τοποθέτηση. Τα 4 Ρ του μάρκετινγκ: Προϊόν (μάρκα, κύκλος ζωής του προϊ?ντος), τιμολόγηση, προώθηση, δίκτυα πωλήσεων.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2