Preview
Μarketing Αγροτικών Προϊόντων
(AS220) - Ιωάννης Θεοδώρου, Δημήτρης Γκίκας
Course Description
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
• Εισαγωγή στην έννοια, τη φιλοσοφία και το περιβάλλον του μάρκετινγκ
• Βασικές έννοιες συμπεριφορά καταναλωτή και αγοραστή
• Έρευνα αγοράς και συστήματα πληροφοριών μάρκετινγκ
• Τμηματοποίηση αγοράς, αξιολόγηση ελκυστικότητας τμημάτων της αγοράς
• Επιλογή αγοράς-στόχου, τοποθέτηση προϊόντος στην αγορά-στόχο
• Στρατηγική μάρκετινγκ και μίγμα μάρκετινγκ
• Προϊοντική πολιτική και κύκλος ζωής προϊόντος
• Διαχείριση χαρτοφυλακίου προϊόντων
• Πολιτική προιόντος -Ανάπτυξη νέου προιόντος και στρατηγικές κύκλου ζωής
• Πολιτική τιμολόγησης
• Πολιτική διανομής – κανάλια διανομής
• Πολιτική προώθησης – διαφήμιση και προώθηση πωλήσεων
• Πολιτική προώθησης – δημόσιες σχέσεις, δημοσιότητα και πωλήσεις
• Κανάλια διανομής
• Μίγμα προβολής και επικοινωνίας
• Σχέδιο μάρκετινγκ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
• Τελική Γραπτή Εξέταση (70%)
• Εργασία/ες Εξαμήνου (30%) (Πρακτική αποτίμηση δεξιοτήτων (15%) που περιλαμβάνει ανάλυση και σχολιασμός μελετών περίπτωσης. Πρακτική αποτίμηση δεξιοτήτων (15%) που περιλαμβάνει αναφορά και παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας αγοράς).
Creation Date
Thursday, October 19, 2023
-
There is no syllabus