Το Ευρωπαϊκό Θέατρο του 20ου αιώνα 1900-1960
Αγγελική Ρόζη
Περιγραφή
Τα κινήματα της ιστορικής πρωτοπορίας: Συμβολισμός, Εξπρεσιονισμός, Φουτουρισμός, Νταντά, Υπερρεαλισμός. Το θέατρο την εποχή του μεσοπολέμου: το "επικό θέατρο" του Μπρεχτ, το "θέατρο της σκληρότητας" του Αρτώ, η θεατρική αισθητική του Πιραντέλλο, το έργο του Λόρκα, η σχολή του φιλολογικού δράματος στη γαλλική δραματουργία.Το μεταπολεμικό θέατρο: το κίνημα του παραλόγου και το πολιτικό θέατρο τη δεκαετία του 1950.
ΛιγότεραΠεριγραφή
Τα κινήματα της ιστορικής πρωτοπορίας: Συμβολισμός, Εξπρεσιονισμός, Φουτουρισμός, Νταντά, Υπερρεαλισμός. Το θέατρο την εποχή του μεσοπολέμου: το "επικό θέατρο" του Μπρεχτ, το "θέατρο της σκληρότητας" του Αρτώ, η θεατρική αισθητική του Πιραντέλλο, το έργο του Λόρκα, η σχολή του φιλολογικού δράματος στη γαλλική δραματουργία.Το μεταπολεμικό θέατρο: το κίνημα του παραλόγου και το πολιτικό θέατρο τη δεκαετία του 1950.
Περιγραφή
Τα κινήματα της ιστορικής πρωτοπορίας: Συμβολισμός, Εξπρεσιονισμός, Φουτουρισμός, Νταντά, Υπερρεαλισμός. Το θέατρο την εποχή του μεσοπολέμου: το "επικό θέατρο" του Μπρεχτ, το "θέατρο της σκληρότητας" του Αρτώ, η θεατρική αισθητική του Πιραντέλλο, το έργο του Λόρκα, η σχολή του φιλολογικού δράματος στη γαλλική δραματουργία.Το μεταπολεμικό θέατρο: το κίνημα του παραλόγου και το πολιτικό θέατρο τη δεκαετία του 1950.
Μια εισαγωγή στα κινήματα της θεατρικής πρωτοπορίας από τα τέλη του 19ου αιώνα και τις αρχές του 20ού και μια σύντομη επεξήγηση των όρων μοντερνισμός και πρωτοπορία.
Η λειτουργία και η φύση του κινήματος του συμβολισμού σε δραματουργικό επίπεδο και σε επίπεδο σκηνικής πρακτικής.
Πρόδρομοι και χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κινήματος στο θέατρο.
Βασικές αρχές της θεατρικής θεωρίας του B. Brecht.
Ορισμοί των όρων και η πρωτοποριακή αισθητική της παράστασης.
Το "φιλολογικό δράμα" του γαλλικού θεάτρου του μεσοπολέμου.
Ο Pirandello, οι αισθητικές του αναζητήσεις και το θέατρο.
Ιστορικό πλαίσιο, νέες δραματουργικές τεχνικές, χαρακτηριστικά γνωρίσματα του θεάτρου του παραλόγου.
Η ζωή, το έργο και αναζητήσεις του Ionesco.
Η ζωή, το έργο και η φιλοσοφία του.
Η ζωή, το έργο του και η θεατρική του αισθητική.
Γνωριμία με το έργο του, η εξαίρεση που ο ίδιος αποτελεί στο κίνημα του "θεάτρου του παραλόγου", τα "πιντερικά" δραματουργικά στοιχεία.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 9045
Αρ. Προβολών : 33249